اهمیت پشتیبانی آنلاین در وب سایت ها

اهمیت پشتیبانی آنلاین در وب سایت ها

اهمیت پشتیبانی آنلاین در وب سایت ها

خدمات مشتریان بخشی جدایی ناپذیر از هر کسب و کاری است، صاحبان مشاغل کوچک این بخش را بیشتر خودشان مدیریت می کنند، در حالی که مشاغل متوسط ​​و بزرگ یا به صورت داخلی بخش پشتیبانی دارند و یا از شرکت های تخصصی پشتیبانی کمک می گیرند. در شرایط کنونی، با افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی، به طور کلی کاربران انتظار دارند یک تجارت سریع عمل کند و پشتیبانی آنلاین ارائه دهد.

برای همگام بودن با آخرین سطح از تکنولوژی، مهم است که یک کسب و کار پشتیبانی از مشتریان خود را به صورت آنلاین انجام دهد. امروزه بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیکی فروشگاه های خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ایجاد می کنند، زیرا به آنها امکان تعامل بهتر با مشتریان را می دهد.

در همین خصوص در ادامه ی این محتوا قصد داریم به اهمیت پشتیبانی آنلاین در وب سایت ها بپردازیم با ما همراه باشید.

اهمیت پشتیبانی آنلاین

10 دلیل برای وجود بخش پشتیبانی در وب سایت ها

در ادامه چندین مورد از مزایای ایجاد پشتیبانی آنلاین برای وب سایتتان را با شما در میان می گذاریم. با ما در وبلاگ چنلید همراه باشید.

  1. با صف طولانی انتظار و مشتریان ناامید خداحافظی کنید

وقتی در حال اجرای تبلیغی هستید و یا مشکلی در سرویس وجود دارد، پشتیبانی سنتی تلفن با صدها تماس در صف مواجه می شود. داشتن یک مشتری نا امید شده همواره یک چالش بزرگ برای مشاغلی است که توانایی استخدام تیم پشتیبانی قدرتمندی را ندارند.

با پشتیبانی آنلاین، نه تنها می توانید بلافاصله به مشتریان خود کمک کنید بلکه می توانید آنها را از دردسر پشت سر گذاشتن منوهای طولانی تلفن گویا قبل صحبت با اپراتور نجات دهید. از دید مشتریان، این مساله به تنهایی می تواند آنها را به فردی خوشبخت تبدیل کند. از دیدگاه تجارت، پشتیبانی آنلاین گامی بلند در جهت دستیابی شما به رضایت مندی مشتریانتان است.

 

  1. دیگر منتظر پاسخ تیم پشتیبانی در 24 ساعت نباشید

ایمیل هنوز برای بسیاری از مشاغل یک روش ارتباطی ترجیحی است، اما چرا مشتریان شما زمانی که به کمک فوری نیاز دارند می بایست به مدت 24 ساعت منتظر بمانند؟ به عنوان مثال ممکن است قبل از ثبت نام به اطلاعات بیشتری نیاز داشته باشند یا بخواهند رمز ورود حساب خود را تنظیم کنند.

با چت آنلاین نه تنها می توانید با پاسخ دادن فوری به سوالات محصول، روند تسویه حساب را تسریع کنید بلکه از پشتیبانی فنی سریع و کارآمد نیز برای مشتریان موجود برخوردار می شوید.

  1. دسترسی آسان از هر نقطه از جهان

اگر مشتری شما در کشور دیگری زندگی می کند و شما برای ارائه پشتیبانی عالی تلاش زیادی می کنید، پشتیبانی آنلاین تعامل شما را با مشتریانتان از هرجای دنیا بسیار آسان کرده است.

به جای راه اندازی دفاتر در همه کشورهای بزرگ، می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین در وب سایت به مراجعین خود خدمت رسانی کنید .

  1. فرصت های فروش را به خریدار بدل کنید

اگرچه کمپین های بازاریابی کاملاً برنامه ریزی شده و کانال فروش مناسب می تواند به اهداف فروش شما کمک کند، اما با این وجود فرصت های زیادی را از دست می دهید.

 

امروزه نرم افزار چت آنلاین به شما این امکان را می دهد که نه تنها بازدیدکنندگان وب سایت خود را جذب کنید، بلکه با ترکیب اطلاعات آن ها با دیگر سامانه ها مانند Google Analytics الگوهای ترافیک را بهتر تجزیه و تحلیل کنید.

بیش از 30٪ بازدید کنندگان بلافاصله پس از چت مستقیم با یک پشتیبان که راهنمایی درستی در مورد نیازشان به آن ها بدهد و در تصمیم گیری کمکشان کند اقدام به خرید می کنند  همچنین می توانید نحوه تعامل با مشتریان خود را با پیکر بندی نرم افزار سفارشی کنید، به عنوان مثال، اگر بیش از 5 دقیقه در صفحه ای خاص، مانند سبد خرید، باقی ماندند به آن ها پیام دهید زیرا به احتمال زیاد با مشکلی مواجه شده اند.

بازاریابی با چت آنلاین
  1. کمتر خرج کنید و بیشتر بدست آورید

چت آنلاین با کاهش تقاضا برای پشتیبانی تلفنی، هزینه خدمات مشتری شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین می توانید با تعداد اندکی اپراتور و پشتیبان، با تعداد بیشتری از مشتریان تعامل داشته باشید زیرا یک اپراتور ماهر به راحتی می تواند به صورت همزمان با بیش از سه مشتری گفتگو کند.

  1. بدون نیاز به مترجم حضوری به سوالات مشتری پاسخ دهید

آیا تا کنون پیش آمده است که یکی از مشتریان سوالی را به زبان غیر از فارس از شما بپرسد و قادر به پاسخگویی نباشید؟ با چت آنلاین ، نیازی به استخدام نمایندگان چند زبانه ندارید. همکاران شما می توانند از ابزارهای آنلاین مانند Google Translate برای پاسخگویی موثر به مشتریان غیر فارسی زبان استفاده کنند.

ناگفته نماند که برخی از نرم افزارهای چت آنلاین ویژگی ترجمه را ایجاد کرده اند که مدیریت چت را به همه زبان ها برای نمایندگان آسان می کند.

  1. تلاش های بازاریابی خود را اثر بخش کنید

هدایت ترافیک به وب سایت شما مستلزم تلاش جدی در زمینه بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ است که زمان و هزینه ی زیادی نیاز دارد، با این حال، اگر به طور مداوم سرنخ ها را پیگیری نکنید، فرصت های فروش را از دست خاهید داد. نرم افزار های چت آنلاین به شما این امکان را می دهد که با پیام های سفارشی به مشتریان خود خوشامد بگویید و سریعاً آنها را درگیر کنید.

  1. اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید

از آنجا که گفتگوی زنده مشتریان شما را قادر می سازد با «افراد» به طور فوری و آسان تعامل داشته باشند، رضایتشان را افزایش می دهد و در نتیجه اعتبار شما را بیشتر می کند. داشتن سرویس گفتگوی زنده در وب سایت برای شما و مشتریان شما یک برگ برنده است.

چت آنلاین چیست؟
  1. عیب یابی آسان

قطعا برایتان پیش آمده است، که برای ارائه ی خدمت از طریق تلفن و یا ایمیل به یک مشتری غیر فنی که رمز ورود حساب خود را فراموش کرده یا در نصب نرم افزار جدید مشکلی دارد زمان زیادی را صرف کنید. حال با چت آنلاین می توانید دستورالعمل های گام به گام را به اشتراک بگذارید (مانند مقالات دانش بنیان و تصاویر صفحه) و به آنها اجازه دهید روند را به راحتی دنبال کنند.

  1. از تجارت در حال رشد خود پشتیبانی کنید

یکی از چالش هایی که مشاغل کوچک با آن روبرو هستند، پشتیبانی موثر از مشتری، بدون صرف هزینه های زیاد است. پشتیبانی تلفنی نیازمند حضور اپراتور و مشاور در دفتر کار است.ئاگر دفتر کار کوچکی دارید و ظرفیتتان محدود است، چت آنلاین کمک بزرگی برای شماست.

 

با گفتگوی آنلاین، همکاران شما نه تنها می توانند مشتری های بیشتری را به طور همزمان کنترل کنند بلکه شما می توانید با حداقل هزینه کارکنان پشتیبانی خود را افزایش دهید.

سخن پایانی

خدمات مشتری فرایندی مداوم است که پایه و اساس یک تجارت موفق را بنیان می گذارد. شما با ابزار و آموزش مناسب می توانید مشتریان خود را خوشحال کنید. امروزه بیشتر مشاغل در وب سایت یا شبکه های اجتماعی حضور آنلاین دارند و برایشان مهم است که همه ی درها را به روی مشتریان خود بگشایند و سخنان آنها را بشنوند. پشتیبانی آنلاین یکی از کانال های اصلی ارتباط است، بنابراین نباید اهمیت آن را نادیده گرفت.

رزرو هتل شرکتی در چنلید

آخرین مطالب مجله

نوشته‌های مشابه بیشتر

هتل اطلس مشهد
هتل اطلس مشهد
هتل اطلس مشهد یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین هتل های موجود در سطح شهر مشهد می باشد.این هتل در سال ۱۳۵۵ افتتاح گردیده است و با سابقه ای نزدیک به ۴۵ ...
هتل های لوکس سنگاپور
هتل های لوکس سنگاپور
جزیره ی سنگاپور، در آسیای جنوب غربی واقع شده و جزیی از مجموعه جزایر مالایی است. موقعیت استوایی این جزیره و جاذبه های گردشگری قابل اهمیتی مثل باغ ملی ا...
مدیر عامل چنلید در گفت و گو با دیجیاتو اعلام کرد: رزرو آنلاین هتل را وارد فضای دیگری کردیم
مدیر عامل چنلید در گفت و گو با دیجیاتو اعلام کرد: رزرو آنلاین هتل را وارد فضای دیگری کردیم
بنیان‌گذار چنلید با بیان اینکه این پلتفرم نگاهی خاص و متفاوت به مقوله کسب‌وکار رزرواسیون هتل به صورت آنلاین دارد، کسب‌وکارهای قبلی این حوزه را بیشتر م...
عجایب هفتگانه جدید دنیا
عجایب هفتگانه جدید دنیا
مطمئنا تا به حال درباره عجایب هفتگانه جهان شنیده اید و تا حدودی با آن ها آشنا هستید. طبق یک آمار در سال 2007 میلادی و با رای مردمی این عجایب هفتگانه ت...