قوانین و مقررات

شرایط و قوانین عمومی

وب‌سایت چنلید طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین مرتبط با جرائم اینترنتی و مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌کند.

خدمات و محتوای وب‌سایت چنلید جهت استفاده‌ در این وب‌سایت تولید شده اند. هر گونه سوءاستفاده از اطلاعات، عکس‌ها، نحوه‌ی سازماندهی و دسته‌بندی مطالب، نقشه‌ها، هویت بصری، لوگو و… از این وب‌سایت پیگرد قانونی دارد و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی مجاز به استفاده از آن بدون دریافت اجازه نامه رسمی نمی باشند.

بازنشر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی وب‌سایت چنلید و لینک به مطلب ذکر شده مجاز است و در رسانه‌های کاغذی، با کسب اجازه‌ی کتبی از مجموعه چنلید قابل چاپ و بهره برداری می باشد.

اطلاعات شخصی کاربران و شرکت ها در چنلید کاملاً محرمانه است و قرار نیست با مجموعه‌ی دیگری به اشتراک گذاشته شود. تنها مراجع ذیصلاح قانونی و با داشتن حکم قانونی امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت. علی رقم وجود ارتباط دو سویه در پلتفرم چنلید، اطلاعات هیچ یک از تامین کنندگان و خریداران به صورت مستقیم در دسترس نبوده و این مجموعه تمام تلاش خود را برای محافظت از اطلاعات شخصی کاربران و شرکت ها می‌کند.

تنها دارنده نام کاربری و رمز عبور، مجاز به استفاده از خدمات سازمانی چنلید است. مسئولیت استفاده و حفاظت از رمز عبور و نام کاربری به عهده ی کاربر پلتفرم آنلاین چنلید است و هرگونه پیگیری سفارشات و دریافت پشتیبانی خدمات از طریق نام کاربری و رمز عبور صورت خواهد پذیرفت.

در راستای حفظ حریم اطلاعات شخصی کاربران، مشترک چنلید باید تعهد کند باعث، بانی یا عامل هک کردن اطلاعات موجود در پلتفرم چنلید نبوده و هیچ‌گونه معاونت و یا مشارکتی با اشخاص حقیقی و یا حقوقی در هک شدن اطلاعات نداشته باشد.

چنلید میتواند در صورت احراز هرگونه سوءاستفاده از خدمات پلتفرم آنلاین خود، دسترسی کاربر یا کاربران را برای مدت محدود یا به صورت دائم مسدود سازد.

کاربران متعهد می‌شوند که اطلاعات خود را در زمان ثبت‌ درخواست عضویت و رزرو به صورت صحیح در پلتفرم دو سویه آنلاین چنلید وارد کنند. در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسئولیت عواقب بعدی این عمل بر عهده‌ی کاربران خواهد بود و چنلید مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

سو استفاده از نام چنلید، پلتفرم دو سویه آنلاین خدمات اقامتی چنلید، مکاتبات چنلید یا استفاده از نام‌های مشابه، که شبهه بر انگیز باشد، به هر نحوی ممنوع است و چنلید حق شکایت به مراجع قانونی ذیصلاح، دادگاه رسیدگی به جرایم اینترنتی در داخل یا خارج و همچنین اطلاع‌رسانی به مجریان یا استفاده کنندگان سرویس قابل پیگرد قانونی است.

چنلید تنها مسؤول محتوایی می باشد که توسط نویسندگان، طراحان گرافیک و تصویربرداران بخش محتوایش، تولید شده است. مطالب و صفحات سایت‌های دیگر که گاهی به آن‌ها لینک داده می‌شود تولید این مجموعه نیست و جنبه ارایه اطلاعات کمکی و تکمیلی را داشته و چنلید مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

قوانین و مقررات

فعالیت وب سایت و پلتفرم رزرواسیون آنلاین چنلید، مطابق با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران، مجموعه قوانین مدون جرایم اینترنتی و رایانه‌ای و مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی است.

کاربر حق درج اطلاعات شخص، شرکت یا آژانس مسافرتی دیگری جز خود را در هنگام ثبت در خواست عضویت ندارد و تعهد می‌‌کند که اطلاعات خود یا مجموعه شرکت یا سازمان متبوع خود را به صورت صحیح در وب سایت وارد کند. در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسؤولیت عواقب بعدی این عمل به عهده‌ی کاربر است.

ممکن است چنلید جهت تامین هزینه‌های جاری از آگهی تبلیغاتی استفاده کند، اما مسئولیت محتوای تبلیغات بر عهده‌ی چنلید نیست.

در راستای حفظ حریم اطلاعات شخصی کاربران، کاربر باید تعهد کند باعث، بانی یا عامل هک کردن هر گونه اطلاعات موجود در وب سایت نبوده و هیچ‌گونه معاونت و یا مشارکتی با اشخاص حقیقی و یا حقوقی در هک کردن اطلاعات نداشته باشد. در ضمن کاربر تعهد می‌کند که هرگونه اطلاع از توسل به هک کردن اطلاعات توسط شخص و یا موسسه‌ی دیگر را در اسرع وقت به چنلید اطلاع دهد.

وب سایت چنلید حق دارد جهت ارسال هدایا، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، ارسال ایمیل و… از طرف خود و یا مجموعه‌های همکار، از اطلاعات کاربران پلتفرم رزرواسیون استفاده نماید. وبسایت چنلید ممکن است جهت ارسال بسته‌های هدیه، تبلیغات، نامه‌های الکترونیکی و… از طرف خود و یا مجموعه‌های همکار، از اطلاعات کاربران استفاده نماید.

هرگونه تغییر در مشخصات فردی یا سازمانی باید در اسرع وقت در وب سایت چنلید توسط خود کاربر یا سازمان تصحیح شود. در غیر این صورت هیچ گونه مسئولیتی در هیچ زمینه‌ای متوجه‌ی چنلید نخواهد بود.

اطلاعات کاربران نزد چنلید محفوظ است و قرار نیست با مجموعه‌ی دیگری به اشتراک گذاشته شود. تنها مراجع ذیصلاح قانونی و با داشتن حکم قانونی امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.

وبسایت چنلید به جز نشانی Channelead.ir ، Channelead.com ، SamyarSafar.ir و CHLD.ir پایگاه اینترنتی دیگری نداشته و تنها از همین راه با کاربران خود تماس می‌گیرد. سایر مکاتبات اینترنتی از آدرس‌هایی جز آدرس‌های رسمی و معتبر این وب‌سایت، مورد تأیید چنلید نیست.

موارد عدم مسئولیت

اطلاعات مربوط به هتل‌های ایران که در چنید قرار گرفته، به نحوی از خود هتل‌ها یا چنل منیجرهایی که با در ارتباط هستندگرفته شده است. این اطلاعات شامل قیمت‌های به‌روز شده، امکانات، خالی بودن اتاق‌ها و… بوده و مسئولیت صحت آن، بر عهده‌ی هتل و تامین کننده چارتری اتاق است.

با وجود این که چنلید تلاش دارد این اطلاعات را به بهترین شکل ممکن ارائه و به روزرسانی کند، اما نمی‌تواند درستی و جامع بودنش را تأیید یا رد کند. زیرا امکان تغییر در اطلاعات وجود دارد و هم ممکن است از اول اطلاعات درستی به چنلید نرسیده باشد.

هرگونه تغییر در مشخصات فردی یا سازمانی باید در اسرع وقت در وب سایت چنلید توسط خود کابر یا سازمان وی تصحیح شود. در غیر این صورت هیچ گونه مسئولیتی در هیچ زمینه‌ای متوجه‌ی چنلید نخواهد بود.

کاربر حق درج اطلاعات شخص، آژانس، شرکت یا سازمان دیگری جز خود را جهت ثبت درخواست عضویت و ایجاد شناسه‌ی کاربری ندارد و تعهد می‌‌کند که اطلاعات خود را به صورت صحیح در وب سایت وارد کند. در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسؤولیت عواقب بعدی این عمل به عهده‌ی کاربر است.

ممکن است چنلید جهت تامین هزینه‌های جاری از آگهی تبلیغاتی استفاده کند، اما مسئولیت محتوای تبلیغات بر عهده‌ی چنلید نیست.

چنلید تنها مسؤول محتوایی است که توسط نویسندگان و عکاسانش تولید شده است. مطالب سایت‌های دیگر که گاهی به آن‌ها لینک داده می‌شود تولید چنلید نیست و صرفاً جنبه‌‍ مکمل داشته و چنلید هم مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی چنلید طوری طراحی شده تا شما به اطلاعات موجود درباره‌ی هتل‌ها دسترسی داشته و به قانونی کردن ثبت این قرارداد کمک کند. تسهیلات رزرواسیون موجود بر روی وب سایت، تنها برای قانونی کردن قرارداد بین شما و هتل طراحی شده و مسؤولیت هرگونه سواستفاده و عواقب ناشی از استفاده‌ی نادرست از آن، بر عهده‌ی کاربر است. در صورت مشاهده‌ی تخلف، دسترسی کاربر به اطلاعات قطع خواهد شد.

در صورت رعایت نکردن موارد فوق، مسؤولیت هر گونه جریمه‌ی احتمالی، ضرر مالی و یا سواستفاده‌های احتمالی اشخاص دیگر، بر عهده‌ی کاربر خواهد بود.

اطلاعات مربوط به هتل‌های ایران که در چنلید قرار گرفته، به نحوی از خود هتل‌ها و تامین کنندگان چارتری و غیرچارتری هتل گرفته شده. این اطلاعات شامل قیمت‌های به‌روز شده، امکانات، خالی بودن اتاق‌ها و… بوده و مسئولیت صحت آن، بر عهده‌ی هتل و تامین کنندگان است.

با وجود این که چنلید تلاش دارد این اطلاعات را به بهترین شکل ممکن ارائه و به روز رسانی کند، اما نمی‌تواند درستی و جامع بودنش را تأیید یا رد کند. چون هم امکان تغییر در اطلاعات هست و هم ممکن است از اول اطلاعات درستی به چنلید نرسیده باشد.

ممکن است در جریان پرداخت ارتباط شبکه‌ای قطع شود. این مشکل توسط بانک برطرف می‌شود. اگر از حساب شما مبلغی کسر شود، این مبلغ توسط بانک به حسابتان برخواهد گشت و مسئولیتی در این زمینه متوجه چنلید نیست، هر چند چنلید بنا به تعهداتش، در این زمینه پی‌گیری مربوطه را خواهد داشت.

بعد از رزرو کردن و صدور واچر و رسید، وب‌سایت چنلید تعهد می‌کند که هتل در آن تاریخ رزرو شده؛ اما این به معنای تضمین ارائه‌ی سرویس مناسب از طرف هتل به مسافر نیست.

اطلاعات شخصی وارد شده توسط کاربران باید صحیح و دقیق و مطابق با نام مندرج در شناسنامه یا پاسپورت، تعداد مسافران، سن و…باشد. در صورت عدم انطباق یا نادرستی اطلاعات، مسئولیتی متوجه‌ی وبسایت چنلید نخواهد بود.

اگر مسافران انتظارات ویژه‌ای از هتل داشتند چنلید می‌تواند موقع انجام رزرو، این انتظارات را به هتل انتقال دهد. اما پاسخ نهایی و برآورده کردن انتظارات فقط بر عهده‌ی هتل است نه چنلید.

هزینه‌ی استفاده از امکاناتی که در قرارداد نیامده بر عهده‌ی مسافر است، و باید مستقیماً با هتل تسویه شوند. این امکانات ممکن است طیف متنوعی نظیر: اینترنت، استخر، جکوزی، سونا، نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های داخل محوطه‌ی هتل یا مینی‌بار اتاق را در بربگیرند.

چنلید هیچ مسئولیتی در قبال قوانین داخلی هتلها از جمله ضوابط اجتماعی پذیرش مسافرین ندارد.

شرایط عضویت در پلتفرم دو سویه آنلاین چنلید

هر کاربری موظف است برای ثبت درخواست عضویت در چنلید از شماره موبایلی که به نام خود، شرکت، آژانس مسافرتی یا سازمان متبوع خود باشد استفاده کند، ممکن است چنلید برای تایید هویت سازمانیتان از شما درخواست گواهی یا معرفی نامه نماید.

فعالیت وب‌سایت چنلید، مطابق با قوانین جاری در جمهوری اسلامی ایران، مجموعه قوانین مدون جرایم اینترنتی و مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی بوده و هرگونه نشر مطلب سیاسی و یا مغایر با شئونات اخلاقی و اسلامی ایران، از سوی کاربران در این وبسایت ممنوع است. در صورت اثبات تخلف کاربران در این زمینه، شناسه‌ی کاربری ایشان حذف شده و عواقب احتمالی نیز بر عهده‌ی کاربر خاطی خواهد بود.

کاربر حق درج اطلاعات شخص، آژانس، شرکت یا سازمان دیگری جز خود را جهت ثبت درخواست عضویت و ایجاد شناسه‌ی کاربری ندارد و تعهد می‌‌کند که اطلاعات خود را به صورت صحیح در وب سایت وارد کند. در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسؤولیت عواقب بعدی این عمل به عهده‌ی کاربر است.

اطلاعات کاربران نزد چنلید محفوظ است و قرار نیست با مجموعه‌ی دیگری به اشتراک گذاشته شود. تنها مراجع ذیصلاح قانونی و با داشتن حکم قانونی امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.

در راستای حفظ حریم اطلاعات شخصی کاربران، کاربر باید تعهد کند باعث، بانی یا عامل هک کردن هر گونه اطلاعات موجود در سایت نبوده و هیچ‌گونه معاونت و یا مشارکتی با اشخاص حقیقی و یا حقوقی در هک کردن اطلاعات نداشته باشد. در ضمن کاربر تعهد می‌کند که هرگونه اطلاع از توسل به هک کردن اطلاعات توسط شخص و یا موسسه‌ی دیگر را در اسرع وقت به چنلید اطلاع دهد.

وبسایت چنلید حق دارد جهت ارسال هدایا، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، ارسال ایمیل و… از طرف خود و یا مجموعه‌های همکار، از اطلاعات کاربران استفاده نماید.

هرگونه تغییر در مشخصات فردی باید در اسرع وقت در وبسایت چنلید توسط خود کابر یا سازمانی که ه واسطه آن کاربر در پلتفرم چنلید به عضویت درآمده است تصحیح شود. در غیر این صورت هیچ گونه مسئولیتی در هیچ زمینه‌ای متوجه‌ی چنلید نخواهد بود.

قوانین و مقررات رزرو

پلتفرم دو سویه آنلاین خدمات اقامتی چنلید (my.channelead.ir) جهت رزرو آنلاین هتل‌ (و سایر مراکز‌ اقامتی) ایجاد شده است. با تکمیل فرآیند رزرو در چنلید، بین شما و هتلی که در آن اتاق رزرو کرده‌اید؛ قراردادی قانونی بسته می‌شود که در این قرارداد، چنلید تنها نقش واسطه را ایفا می‌کند.

اطلاعات مربوط به هتل‌های ایران که در چنلید قرار گرفته، به نحوی از خود هتل‌ها و تامین کنندگان چارتری و غیرچارتری هتل گرفته شده. این اطلاعات شامل قیمت‌های به‌روز شده، امکانات، خالی بودن اتاق‌ها و… بوده و مسئولیت صحت آن، بر عهده‌ی هتل و تامین کنندگان است. با وجود این که چنلید تلاش دارد این اطلاعات را به بهترین شکل ممکن ارائه و به روز رسانی کند، اما نمی‌تواند درستی و جامع بودنش را تأیید یا رد کند. چون هم امکان تغییر در اطلاعات هست و هم ممکن است از اول اطلاعات درستی به چنلید نرسیده باشد.

قیمت‌های ارائه شده در چنلید، مبلغی است که کاربر باید به ازای کل مدت اقامت و برای یک اتاق بپردازد و چنلید هیچگونه دخل و تصرفی در تعیین قیمت اتاق ها ندارد و قیمت گذاری به صورت آزادانه توسط هتل، تامین کنندگان چارتری یا غیرچارتری هتل داخلی انجام میگیرد، مگر در قسمت‌هایی که اصولاً چیز دیگری قید شده باشد. همچنین قیمت‌های پرداختی توسط کاربر در حال حاضر به ریال می‌باشند.

فرآیند رزرو فقط شامل رزرو هتل بوده و مواردی چون حمل و نقل، پارکینگ، اجاره‌ی خودرو و… را شامل نمی‌شود ؛ جز مواردی که به طور مشخص در قرارداد ذکر شده باشد.

ممکن است در جریان پرداخت ارتباط شبکه‌ای قطع شود. این مشکل توسط بانک برطرف می‌شود. اگر از حساب شما مبلغی کسر شود این مبلغ توسط بانک به حسابتان برخواهد گشت و مسئولیتی در این زمینه متوجه چنلید نیست، هر چند چنلید در این زمینه پی‌گیری مربوطه را خواهد داشت.

اطلاعات شخصی وارد شده توسط کاربران باید صحیح و دقیق و مطابق با نام مندرج در شناسنامه یا پاسپورت، تعداد مسافران، سن و…باشد. در صورت عدم انطباق یا نادرستی اطلاعات، مسئولیتی متوجه‌ی وبسایت چنلید نخواهد بود.

اگر مسافران انتظارات ویژه‌ای از هتل داشتند چنلید می‌تواند موقع انجام رزرو، این انتظارات را به هتل انتقال دهد. اما پاسخ نهایی و برآورده کردن انتظارات فقط بر عهده‌ی هتل است نه چنلید.

هزینه‌ی استفاده از امکاناتی که در قرارداد نیامده بر عهده‌ی مسافر است، و باید مستقیماً با هتل تسویه شوند. این امکانات ممکن است طیف متنوعی نظیر: اینترنت، استخر، جکوزی، سونا، نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های داخل محوطه‌ی هتل یا مینی‌بار اتاق را در بربگیرند.

تأیید رزرو از سوی کاربران به معنای تأیید قوانین مقررات فسخ رزرو هم می باشد. همچنین کابران ممکن است در صورت فسخ قرار داد مجبور به پرداخت غرامت شوند. بنابراین مطالعه‌ی دقیق بندهای قرار داد اکیداً توصیه می‌شود.

اگر مسافر قرارداد را فسخ کند، بازپرداخت های نقدی آن فقط از طریق شماره حساب یا کارت بانکی که خودش در سیستم وارد کرده میسر خواهد بود و هرچند سعی بر این است که روند بازپرداخت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود، اما بنا به شرایطی ممکن است یک هفته طول بکشد.

در ایام پیک سال امکان کنسل کردن رزرو وجود ندارد.

سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران

همه‌ی وبسایت‌هایی که خدمت یا کالایی را به صورت آنلاین می‌فروشند، برای ارایه‌ی خدمت بهینه به کاربرانشان از کوکی استفاده می‌کنند و چنلید نیز از این قاعده مستثنی نیست. کوکی به ما امکان می‌دهد بدانیم کاربرانمان چه چیزی را بیشتر دوست دارند. اصولاً هر وبسایت فروش آنلاینی، بر اساس علایق کاربرانش سازماندهی می‌شود تا بتواند چیزی را به آن‌ها ارایه کند که دوست دارند.

همچنین با وجود کوکی تنها یک بار اطلاعاتتان را وارد خواهید کرد. اگر کوکی نمی‌خواهید می‌توانید مرورگرتان را جوری تنظیم کنید تا هیج وقت کوکی دریافت نکنید. اما در این صورت ممکن است بخشی از خدماتی که چنلید ارایه می‌کند را از دست بدهید.

قوانین و مقررات کنسلی

تغییر تاریخ رزرو مقدور نیست و در این خصوص می‌بایست رزرو جدید با شرایط و مبالغ جدید صورت گیرد.

امکان کنسلی و مقدار جریمه کنسلی در هر بسته خریداری شده متفاوت است و با توجه به شرایط هر بسته به هنگام خرید به اطلاع مسافر میرسد.

مسافر موظف است شرایط هر بسته را به صورت موردی چک کرده و با خرید هر بسته شرایط مربوط به آن را بپذیرد.

اگر مسافر رزرو را فسخ کند، بازپرداخت های نقدی آن فقط از طریق شماره حساب یا کارت بانکی که خودش در سیستم وارد کرده میسر خواهد بود و هرچند سعی بر این است که روند بازپرداخت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود، اما بنا به شرایطی ممکن است یک هفته طول بکشد.

تأیید رزرو از سوی کاربران به معنای تأیید قوانین مقررات فسخ هم هست. همچنین کابران ممکن است در صورت فسخ رزرو مجبور به پرداخت غرامت شوند. بنابراین مطالعه‌ی دقیق بندهای قرار داد اکیداً توصیه می‌شود.

در صورت تحویل اتاق دیرتر از موعد مقرر توسط هتل، هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نخواهد شد و چنلید در این خصوص هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

ایام پیک سفر (نوروز، تعطیلات، اعیاد، شهادت، …) به هیچ عنوان کنسل نمی گردند.
مسافر به هر دلیل ممكن است از سفر خود منصرف گردد ، در این صورت درخواست لغو خود را از طریق اینترنت در بخش پیگیری رزرو ابلاغ می نماید ، و در این مرحله زمان ثبت درخواست لغو نگهداری می گردد ، در صورتی كه تا قبل از 48 ساعت قبل از زمان رزرو این درخواست انجام پذیرد ، در مواردی بدون جریمه هتل وجه مسافر به همان طریقی كه وجه را در اختیار مركز قرارداده است باز می گردد.

همچنین لازم به ذكر است متاسفانه با توجه به اینكه تا این لحظه بسیاری از هتلهای ایران تحت قانون یكسانی عمل نمی نمایند و هركدام قانون مربوط به خود را داشته و بازهم متاسفانه قانون ایشان نیز هر از چند گاه تغییر میبابد ، پس از دریافت درخواست لغو رزرو از طرف مسافر ، قانون هتل استعلام شده و بر طبق این قانون ، مبلغ جریمه از مبالغ دریافتی از مسافر كسر گردیده و مابقی به مسافر بازمی گردد ، لذا مسافر میتواند قبل از سفر در صورت احتمال لغو از خود هتل ، قانون مربوطه را استعلام نموده و سپس جهت رزرو آن هتل تصمیم گیری نماید.

خرید بعد از تکمیل ظرفیت

ممکن است حین خرید و پرداخت وجه هتل، ظرفیت هتل منتخب تکمیل شود. اگر این اتفاق پس از پرداخت وجه از سوی مسافر صورت گیرد، مبلغ به حساب ایشان عودت داده خواهد شد و می تواند مجددا برای خرید هتل اقدام نماید. بنابراین کسر مبلغ از حساب به منزله اخذ قطعی واچر هتل نبوده و در صورت انصراف از خرید، مبلغ به همان حسابی که خرید از طریق آن انجام شده است، عودت داده خواهد شد.

در صورتی که رزرو تایید شده مسافر به دلایلی خارج از اراده چنلید لغو شود، چنلید تمامی تلاش خود را خواهد کرد تا اتاق یا هتل دیگری را که از نظر قیمت و مشخصات مشابه هتل رزرو شده باشد به مسافر پیشنهاد دهد. در این شرایط چنلید متعهد است تا هتل جایگزین را تا حداکثر 20 درصد بیشتر از قیمت پرداخت شده توسط مسافر، بدون دریافت هرگونه هزینه ای تامین نماید؛ اما چنانچه اختلاف قیمت بیشتر از 20 درصد باشد مسافر می بایست مابه التفاوت مبلغ را شخصا پرداخت نماید.

در صورتی که مسافر از پرداخت این مابه التفاوت امتناع کند و یا اتاق یا هتل جایگزین را قبول ننماید کل مبلغ پرداخت شده توسط مسافر بدون کسر هرگونه جریمه ای به مسافر مسترد می گردد.

كلیه رزروهایی كه بطور خودكار تا انتها بصورت اینترنتی انجام شده و یا آنهایی كه در مرحله نهایی با مجوز و تایید نهایی مركز ، نهایی می گردند با مسئولیت این مركز تعیین جا و نهایی گردیده اند ، لیكن در مواردی نادر احتمال ، لغو رزرو تنها چند ساعت پس از انجام رزرو اینترنتی بدلایل اشتباهات هتل،

مشاهده خرابی و مشكلات در اتاق رزرو شده ، دلایل امنیتی در هتل بدلیل همزمانی رزرو با ورود افراد بلند پایه و یا اشتباهات كارمندان مركز و یا كارمندان رزرواسیون هتل وجود خواهد داشت ، كه در این موارد سعی می گردد هتل دیگری در همان زمان برای مسافر تهیه شده و یا در صورت عدم امكان ، وجه به مسافر بازگردد ، و در این موارد مسافر حق هیچگونه اعتراضی به این مركز را نخواهد داشت.

موارد فورس ماژور

در شرایط فورس ماژور از قبیل سیل، آتش سوزی ،زلزله ، جنگ ، بسته شدن جاده ها، همه گیری بیماری های واگیردار و کشنده و … چنلید هیچگونه تعهد و مسئولیتی در مورد اسکان مسافران ندارد.

 

ویرایش شده در شنبه 23 اسفند 1399