بهترین هتلهای رشت برای اقامت

بهترین هتلهای رشت برای اقامت

بهترین هتلهای رشت برای اقامت

بهترین هتلهای رشت برای اقامت را بشناسید! مرکز استان گیلان شهر بارانی و خرم که غرق در امکان زیبا سرسبز و بافت شهری بسیار زیبا سنتی و مدرن، به اندازه این شهر زیباست که سالانه پذیرای جهان گردان اروپایی و سایر کشورها میباشد شهر گل های زیبایی چون رز که منظره ای خیره‌ کننده ای را برای شما رقم میزند.

قدم زدن در شهر قدیمی و محله ساغری سازان، شهر اصیل و تاریخی و زندگی روزمره پر هیاهو و شاد, با غذاهای لذیذ و خورشت های منحصربفرد به شما جلوه بدیهی از حیات را نشان می دهد .

در همین حال، مناظر پانورامای سد سقالکسار و آرایش پلکانی روستای ماسوله در دامنه تپه که همچنان زیبا و سرزنده باقی مانده است، زیرا رشت شهر همیشه سبز و شگفت انگیز ایران است.ما در این مطلب بهترین هتلهای رشت برای اقامت را به شما معرفی خواهیم نمود.

و اما اطلاعات مفید برای سفر به رشت…

بهترین هتلهای رشت برای اقامت

رشت مرکز استان گیلان و بزرگترین شهر ساحلی دریای خزر است. این شهر از طریق بندر انزلی به مرکز تجاری اصلی بین قفقاز، روسیه و ایران تبدیل شده است. همچنین یکی از مراکز مهم گردشگری به شمار میرود. ماسوله در کوه های مجاور سواحل دریای خزر به عنوان یکی از جاذبه های اصلی این شهر شناخته می شود.

رشت از نظر تاریخی مرکز بزرگ حمل و نقل و تجارت بود که ایران را به روسیه و اروپا متصل می کرد و به همین دلیل به عنوان دروازه اروپا شناخته می شد. از نظر تاریخی قدمت این شهر به قرن سیزدهم میلادی برمی گردد، اما تاریخ مدرن آن به دوره صفویه باز می گردد که رشت مرکز فروش ابریشم و منسوجات مختلف بود.

رشت تابستان های گرم و زمستان های سرد با آب و هوای مدیترانه ای دارد و یکی از مرطوب ترین شهرهای ایران است. سفر به رشت در تمام فصول سال جذابیت خاص خود را دارد اما اکثر مردم ترجیح می دهند در فصل بهار و تابستان به این شهر سفر کنند.

بهترین راه برای سفر به رشت…

بهترین هتلهای رشت برای اقامت

برای سفر به رشت می توانید از هواپیما استفاده کنید. روزانه چندین پرواز از رشت به تهران و سایر شهرهای ایران انجام می شود. تماشای کوه های البرز از هواپیما تجربه بسیار هیجان انگیزی خواهد بود. به غیر از هواپیما، اتوبوس ها و تاکسی های روزمره از شهرهای مختلف به سمت رشت حرکت می کنند. از تهران تا رشت حدود شش ساعت طول خواهد کشید.

برخی از جاذبه های گردشگری رشت…

موزه رشت

Channelead.ir

این موزه 560 متر مربع مساحت دارد. ساختمانی دو طبقه متعلق به میرزا حسین خان کاظمی (از یاران میرزا کوچک خان جنگلی). این موزه در سال 70 توسط سازمان فرهنگی هنری خریداری و پس از بازسازی به موزه تبدیل شد. این موزه از سه بخش باستان شناسی، مردم شناسی و مستند تشکیل شده است.

چشمه آب شور لاکان

Channelead.ir

چشمه لاکان در دل جنگلی انبوه و شگفت انگیز در جنوب رشت در جاده رشت – لاکان قرار دارد. چشمه به تالاب کوچکی متصل است. دیوارهای این چشمه پوشیده از رسوبات آهکی است. به دلیل نمک زیاد، دارای آب شور است. ساکنان این محل در فصل تابستان از این آب برای درمان بیماری های پوستی استفاده می کنند.

تالاب عینک

Channelead.ir

این تالاب در حاشیه پارک دانشجو در غرب رشت قرار دارد و دومین تالاب بزرگ استان گیلان محسوب می شود. نام عینک (عینک) برای این تالاب انتخاب شده است زیرا در عکس های هوایی به صورت عینک دیده شده است. در این تالاب حدود دو تن ماهی آزاد و کپور شناور است.

خانه قدیری

Channelead.ir

این خانه در ضلع شرقی میدان رشت واقع شده است. خانه قدیری یکی از بناهای تاریخی استان است که مربوط به دوره قاجار و اوایل پهلوی است. این بنا توسط استاندار گیلان محمد ولی خان تنکابنی سپهدار ساخته شد و از سال 1369 تا 1381 به عنوان بنای میراث فرهنگی استان گیلان مورد استفاده قرار گرفت. این بنا در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی

Channelead.ir

آرامگاه میرزا کوچک خان معروف به بزرگ جنگلی در جنوب رشت قرار دارد. این بنای تاریخی ساده و زیبا برای بازدیدکنندگان بسیار محترم است.

موزه میراث روستایی 

Channelead.ir

این موزه در پارک جنگلی سراوان در زمینی به مساحت 260 هکتار در 18 کیلومتری جاده رشت – تهران واقع شده است. ایده ایجاد این موزه پس از زلزله سال 90 در گیلان شکل گرفت که روند تخریب آثار تاریخی را تشدید کرد. اما مرحله مقدماتی آن از ابتدای سال 1381 آغاز شده است و بناهای 9 روستای اصلی استان گیلان که نماد اصلی معماری گیلان هستند در این موزه قرار گرفته است. ساختمان های موجود در سایت موزه بین 65 تا 180 سال قدمت دارند. سبک زندگی، مشاغل، خانه ها و صنایع دستی بومی گیلان در این موزه به نمایش گذاشته شده است.

و اما بهترین هتلهای رشت برای اقامت!

Channelead.ir

اگر بخواهیم بهترین هتلهای رشت برای اقامت را نام ببریم سعی ما بر آن است که از هر لحاظ هتل مناسبی برای اقامت باشد, هم از جانب امکانات رفاهی و دسترسی مناسب هتل, هم از سوی دیگر مقرون به صرفه بودن نرخ رزرو, از این رو اقامتگاه های نامبرده, بهترین هتلهای رشت برای اقامت شما عزیزان میباشد.

هتل بزرگ کادوس رشت

هتل 5 ستاره کادوس در نزدیکی باغ محتشم قرار دارد و دسترسی آسان به تمامی مراکز تاریخی و تفریحی را فراهم می کند. چایخانه سنتی، پارک کودک، زمین تنیس، خدمات پزشکی، آرایشگاه از جمله امکانات این هتل است و جز لوکس ترین و بهترین هتلهای رشت برای اقامت شما میباشد.

هتلی پنج ستاره که در محیطی دلنشین و چشم نواز و در مرکز شهر رشت از مسافران و گردشگران عزیز با افتخار میزبانی میکند.هتل کادوس رشت هتلی ممتاز و بسیار مدرن بوده و با ارائه امکانات درجه یک توانسته است اقامتی آرام و خاطره انگیز را برای شما همراه داشته باشد و از طرفی به دلیل داشتن بالاترین استاندارد های صنعت هتلداری علاوه بر توریست های ایرانی و غیر ایرانی پذیرای مهمانان ویژه ی سیاسی و‌ ورزشی بهترین هتلهای رشت برای اقامت این دسته افراد می باشد.

هتل اردیبهشت

این هتل دو ستاره در میدان شهرداری نزدیک مراکز تفریحی واقع شده است. این هتل انواع غذاها را سرو می کند و دسترسی به اینترنت، کافی شاپ و پارکینگ دارد.که این هتل زیبا جز مناسبترین و بهترین هتلهای رشت برای اقامت شما میباشد.

هتل پامچال

هتل سه ستاره پامچال در بلوار امام خمینی رشت واقع شده و دسترسی آسانی به مراکز گردشگری دارد. دسترسی به اینترنت در اتاق و صندوق امانات هتل،سرویس ناهار در اتاق و تاکسی سرویس بیست و چهار ساعته از جمله امکانات هتل می باشد. و این هتل جز مقرون به صرفه ترین هتلهای رشت برای اقامت شما میباشد.

هتل آپارتمان صبوری

این هتل سه ستاره تقریباً نوساز است و به ساختمان تاریخی شهرداری نزدیک است. خدمات کرایه اتومبیل در محل موجود است.

هتل شبستان

هتل چهار ستاره شبستان از اسفند ماه سال 92 کار خود را آغاز کرده و خارج از محدوده تردد ممنوع است. از امکانات هتل می توان به صندلی ماساژ، مینی بار، جکوزی و سرویس ترانسفر اشاره کرد. برخی از این هتل ها برای کودکان زیر پانزده سال رایگان است. این گزینه را قبل از رزرو اتاق هتل بررسی کنید. رشت مانند بسیاری از شهرهای بزرگ قوانین محدودیت ترافیکی دارد. قبل از رزرو به این نکته توجه کنید.

بهترین هتلهای رشت برای اقامت

رزرو هتل شرکتی در چنلید

آخرین مطالب مجله

نوشته‌های مشابه بیشتر

چنلید فرآیندهای ارتباطی بین فعالان صنعت هتلداری و گردشگری را تسهیل می‌کند
چنلید فرآیندهای ارتباطی بین فعالان صنعت هتلداری و گردشگری را تسهیل می‌کند
«چنلید» یک پلتفرم دوسویه رزرو آنلاین هتل است که با آگاهی از چالش‌های صنعت هتل‌داری و با در نظر گرفتن نیاز بازار به حذف فرآیند سنتی و آفلاین در این صنع...
بهترین اپلیکیشن های سفر
بهترین اپلیکیشن های سفر
امروزه، فناوری های دیجیتال و رسانه ای، تقریبا تمامی ابعاد زندگی ما را دستخوش تغییر قرار کرده اند و تقریبا هیچ کار روزمره ای نیست که نتوان آن را از طری...
هتل کریم خان شیراز
هتل کریم خان شیراز
هتل کریم خان شیراز که مانند شناسنامه ی شهر شیراز است، هتلی که در کمال لوکس و مجلل بودن با ایجاد معماری تلفیقی از فضایی سنتی و مدرن، توانسته در کمال آر...
هیجان انگیز ترین تفریحات دنیا
هیجان انگیز ترین تفریحات دنیا
شاید فکر کنید که تفریحات هیجان انگیز، لزوما فعالیت ها و کارهای خطرناک، عجیب و پر از ریسک را شامل می شود، که البته اگر چنین فکری می کنید، باید به شما ب...