معرفی بهترین هتل های تهران

معرفی بهترین هتل های تهران

معرفی بهترین هتل های تهران

 

تهران بیست و چهارمین پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر ایران در طول تاریخ است. این شهردر دامنه‌های جنوبی رشته‌کوه البرز و شمال کویر مرکزی ایران قرار دارد. با توجه به پایتخت بودن و مرکزیت شهر تهران، بیشتر ادارات دولتی، دانشگاه‌های بین‌المللی، مراکز درمانی پیشرفته و بازارهای پر رونق کشور و همچنین نمایشگاه‌ها و سمینارهای بین‌المللی در تهران دایر است، به همین دلیل تهران هر ساله مقصد بسیاری از سفرهای کاری، تحصیلی، پزشکی است.

علاوه بر این تهران بسیاری از موزه‌ها و کاخ‌ها کشور، چند پارک جنگلی، چند پیست اسکی و بسیاری از مراکز تفریحی و گردشگری دیگر را در خود جای داده است. در این میان تعداد زیادی از هتل‌ها در تهران فعالیت دارند، که ما در این مطلب تبه معرفی بهترین هتل های تهران پرداخته‌ایم. پس با ما همراه باشید تا درباره لوکس‌ترین هتل‌های تهران بیشتر بدانید.

 

معرفی بهترین هتل های تهران

هتل اسپیناس پالاس

این هتل ۵ ستاره در شمال تهران در محله‌ی سعادت‌آباد قرار دارد و از بهترین هتل های تهران است. هتل اسپیناس پالاس با بهره‌گیری از بهترین و بروزترین امکانات و خدمات خود را به عنوان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران معرفی کرده است. معماری هتل با سبکی امروزی و با الهام از معماری گذشته نمایان‎‌گر محیطی آرام و دلنشین هتل است. اتاق‌‌ها و سوئیت‌های هتل با در نظر گرفتن نیاز میهمانان مجهز شده و با بهره‌گیری از امکانات استاندارد و مناسب مجهز شده است، همچنین در برخی از اتاق‌ها امکانات لوکس و تجملی به کار گرفته شده است.

اتاق‌ها در کلاس‌های دبل استاندارد، تویین دبل، خانوادگی رویال و رویال بالکن‌دار خانوادگی تعریف شده است و تمام این اتاق‌ها دارای امکانات استاندارد و مورد نیاز میهمانان نظیر تلویزیون، اینترنت پر سرعت، روم سرویس ۲۴ ساعته، صندوق امانات، وسایل بهداشتی شخصی و عمومی و … است. اگر از تجمل‌گرایی و بودن در مجیطی لوکس لذت می‌برید، بی‌شک سوئیت‌های هتل اسپیناس شما را مجذوب خود می‌کند. سوئیت‌های سیگنچر، بیزینس پالاس، سینگچر پالاس و اسکای مجهز به امکانات لوکس و تجملی حس اقامتی شاهانه به شما می‌دهد.

خاص‌ترین سوئیت هتل، سوئیت اسکای واقع در طبفه آخر هتل با فضایی ۲۵۰ متری است، این سوئیت علاوه بر امکانات نرمال و استاندارد هتل مزایایی نظیر یک اتاق خواب جداگانه، یک اتاق کار و یک سالن مستقل،‌ میزغذاخوری لوکس دوازده نفره،‌ تلویزیون ۶۵ اینچی و جکوزی بزرگ با چشم انداز رشته کوه را دارد. در رستوران‌ها و کافه‌های هتل اسپیناس پالاس انواع غذاهای مدرن و بین‌المللی، غذاهای دریایی و غذاهای اصیل و سنتی ایرانی سرو می‌شود، رستوران لاتون، رستوران سنتی دیبا، کافه رستوران سان‌ست و اسکای لانژ از جمله غذاخوری‌های هتل هستند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن همایش، باشگاه بدنسازی، استخر و سونا، سرویس تاکسی شبانه‌روزی و … اشاره کرد. نکته قابل توجه در مورد قوانین استعمال دخانیات است، کشیدن سیگار فقط در اتاق‌های مخصوص واقع در طبقه ۴ و ۵ هتل مجاز است و کشیدن سیگار در سایر اتاق‌ها و فضاهای هتل منجر به پرداخت جریمه 12.000.000 ریالی می‌شود.

 

معرفی بهترین هتل های تهران

هتل پارسیان آزادی

یکی دیگر از هتل‌های شیک و لوکس تهران هتل پارسیان آزادی است، که درمنطقه خوش آب و هوای اوین قرار دارد، اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل با دکوراسیونی مدرن و لوکس و چشم‌اندازی از شهر تهران و از سوی دیگر کوهستان البرز هر میهمانی را مجذوب خود می‌کند. اتاق‌های هتل از تمامی امکانات و خدمات استاندارد با بالاترین کیفیت برخوردار است، سوئیت‌های هتل دارای فضایی بزرگ و همراه با آشپزخانه، اتاق نشیمن، دو الی سه اتاق و سرویس بهداشتی، وان حمام و… است، سوئیت رویال، دوبلکس و پرزیندتال از جمله سوئیت‌های فوق‌العاده‌ی هتل پارسیان آزادی هستند.

رستوران پارسه واقع در طبقه ۲۶ هتل با چشم اندازی از شهر تهران و دکوراسیونی مدرن با غذاهای ایرانی، چینی، ایتالیایی و سایر ملل، رستوران کنزو با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین غذاهای ژاپنی و شرقی، رستوران تابستانی سرو در فضای سبز و باز هتل با منویی از انواع کباب‌ها، کافه پارمین و کافه ایتالیایی پرسیت با دکوراسیونی لوکس و غذاهای جذاب ایتالیایی و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مجموعه رستوران‌ها و کافه‌های هتل پارسیان آزادی را تشکیل می‌دهند.

با توجه به اینکه هتل آزادی در جوار ۳ اتوبان اصلی تهران ( چمران-نیایش-یادگار امام ) قرار دارد، دسترسی این هتل به مرکز شهر، فرودگاه، مراکز خرید و تفریحی و گردشگری و همچنین فاصله‌ای اندک با نمایشگاه بین‌المللی تهران بی نظیر است. کلوپ ورزشی هتل شامل استخر و سونا، سالن ماساژ، باشگاه بدنسازی و میز تنیس روی میز است. گیفت شاپ، بیزینس سنتر ( خدمات رایانه‌ای )، تاکسی شبانه روزی و… از دیگر خدمات هتل پارسیان آزادی است.

معرفی بهترین هتل های تهران

هتل ویستریا

این هتل ۵ ستاره با بهره‌گیری از هنر و مهندسی کانادایی در خیابان دربند در جوار رشته‌کوه البرز واقع شده از بهترین هتل های تهران است. دسترسی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری، مراکز مهم تجاری و تفریحی، مسیرهای پیاده‌روی و موزه‌ها نظیر کوهستان دربند،‌ مرکز خرید ارگ و پالادیوم، کاخ سعدآباد، موزه کتابخانه سلطنتی، باغ فردوس، پیست‌های اسکی و… از ویژگی‌های این هتل است.

اتاق‌های هتل بزرگ با پنجره‌های قدی نمایانگر چشم‌اندازی از شهر تهران و کوهستان و دارای امکاناتی رفاهی مدرن و شیکی است. اتاق‌ها در کلاس‌های استاندارد دبل و توئین، کینگ و کانکت با تمامی امکانات مدرن و با کیفیت تفکیک شده است، همچنین سوئیت‌پرزیندتال و سوئیت ویستریا با لوکس‌ترین امکانات جز بهترین سوئیت‌های تهران هستند. رستوران اسکای لانژ و روف گاردن با محیطی باز و سبز در طبقات بالایی و پشت بام هتل با نمایی از کوهستان البرز، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می‌دهند. هتل دارای امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان، گاو صندوق داخل هر اتاق، استخر و سونا، سالن ماساژ و باشگاه بدنسازی است.

 

معرفی بهترین هتل های تهران

هتل پارسیان استقلال

بزرگ‌ترین هتل ۵ ستاره‌ تهران هتل پارسیان استقلال است، این هتل که در لیست بهترین هتل های تهران قرار دارد در تقاطع بزرگراه چمران با خیابان ولی‌عصر قرار دارد. هتل از دو برج غربی و شرقی تشکیل شده است. در مجموع هتل دارای ۵۵۲ اتاق و سوئیت است، که با تجهیزات و امکانات لوکس و امروزی چیدمان و آماده شده است.سوئیت‌های بزرگ هتل دارای اتاق جلسه با چشم‌اندازی از کوهستان البرز است. اتاق‌های هتل به صورت یک تخته و دو تخته و سوئیت‌های معمولی و رویال تقسیم شده است.

رستوران رز با غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران سنتی خاتون و رستوران فصلی سرسبز در فضای باز هتل مجموعه رستوران‌های هتل پارسیان استقلال را تشکیل می‌دهند. هتل دارای استخر و سونا، زمین تنیس، سالن ماساژ، باشگاه بدنسازی و مرکز خرید است، همچنین می‌توان از دیگر امکانات هتل به سالن دریای نور با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر اشاره کرد، که از زمان تاسیس هتل تا هم اکنون میزبان بسیاری از همایش‌ها، جلسات و جشن‌ها بوده است.

ما در این مطلب بهترین هتل های تهران را به شما معرفی کردیم. اگر قصد سفر به تهران و اقامت در یکی از بهترین هتل های تهران را داشتید این مطلب میتواند به شما کمک کند. اگر هم از صاحبان هتل در شهر تهران یا هر شهر دیگری هستید، در آژانس‌های مسافرتی فعال هستید یا در زمینه ارائه خدمات تورهای مسافرتی فعال هستید، می‌توانید با کمک چنلید هتل خود را به فعالان این صنعت و مشتریان معرفی کنید یا از لیست هتل‌های چنلید بهترین انتخاب را برای مشتریان خود داشته باشید.

رزرو هتل شرکتی در چنلید

آخرین مطالب مجله

نوشته‌های مشابه بیشتر

تاثیر نیروی انسانی در صنعت گردشگری و رزرواسیون
تاثیر نیروی انسانی در صنعت گردشگری و رزرواسیون
با توجه به این موضوع که آموزش نقش پررنگی را در هر صنعتی ایفا می کند و تاثیر نیروی انسانی در صنعت گردشگری و رزرواسیون بسیار زیاد است، صنعت گردشگری نیز ...
هتل های لوکس سنگاپور
هتل های لوکس سنگاپور
جزیره ی سنگاپور، در آسیای جنوب غربی واقع شده و جزیی از مجموعه جزایر مالایی است. موقعیت استوایی این جزیره و جاذبه های گردشگری قابل اهمیتی مثل باغ ملی ا...
انتخاب دوربین مناسب سفر
انتخاب دوربین مناسب سفر
لحظه های بسیاری در طول سفر وجود دارند که نیازمند ثبت شدن در تقویم خاطرات مان هستند. از این رو می توان گفت؛ از ضروری ترین لوازم سفر که اغلب گردشگران با...
هتل اطلس مشهد
هتل اطلس مشهد
هتل اطلس مشهد یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین هتل های موجود در سطح شهر مشهد می باشد.این هتل در سال ۱۳۵۵ افتتاح گردیده است و با سابقه ای نزدیک به ۴۵ ...