معرفی بهترین هتل های شیراز

معرفی بهترین هتل های شیراز

معرفی بهترین هتل های شیراز

شیراز یکی از قدیمیترین شهرهای ایران و مرکز استان فارس است که در بسیاری از دوره‌های تاریخی به عنوان پایتخت و مرکز حکومت ایران انتخاب شده است. به موجب این امر آثار تاریخی بسیاری از تمدن و شکوفایی ایران از دوره‌های هخامنشیان و زندیه و … در شیراز وجود دارد، علاوه بر این شیراز مهد شعر و ادب ایران و جهان است، مقبره‌ی حافظ و سعدی از برجسته‌ترین شعرای ایران و جهان در این شهر است.

شیراز دارای باغ‌ها و عمارت‌های تاریخی بسیار و همچنین مقبره‌ی احمد ابن موسی برادر امام هشتم شیعیان علی ابن موسی الرضا است. شیراز همواره مقصد بسیاری از سفرهای گردشگری، کاری و زیارتی است، به همین منظور قصد داریم، در این مطلب تعدادی از بهترین هتل‌ های شیراز را معرفی کنیم.

 

معرفی بهترین هتل های شیراز

هتل شیراز

هتل شیراز هتلی ۵ ستاره واقع در کوه‌های شمال‌شرقی شیراز و در مجاورت دروازه قرآن قرار دارد. با توجه به موقعیت مکانی هتل در ارتفاعات شیراز می‌توان از چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر زیبای شیراز برخوردار بود. این هتل لوکس‌ علاوه بر ارائه خدمات و امکانات مدرن و شیک و با توجه به نزدیکی به اماکن تاریخی و مناطق گردشگری شیراز و همچنین مسیرهای اصلی شهری و کشوری به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شیراز تبدیل شده است.

اتاق‌های هتل دارای تمام امکانات با کیفیت و استاندارد از جمله صندوق امانات، سیستم تهویه، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت پر سرعت و… است.

اتاق‌ها در کلاس کانکت، دبل و دو تخته‌ی تویین تقسیم شده است. هتل دارای رستوران‌هایی با سبک‌های غذایی متنوع و با کیفیت بالا است، رستوران ایتالیایی، رستوران ایرانی، رستوران دریایی و رستوران پانارامیک از جمله رستوران‌های هتل شیراز هستند، در این بین رستوران پارانامیک واقع در طبقه ۱۳ هتل علاوه بر ارائه غذاهای فست‌فود دارای چشم‌اندازی فوق‌العاده از کوهستان و شهر شیراز است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به سالن همایش، سالن زیبایی برای بانوان، آرایشگاه مردانه، مجموعه ورزشی شامل استخر و سونا، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و سالن صخره‌نوردی نام برد.

 

معرفی بهترین هتل های شیراز

هتل چمران

هتل ۵ ستاره‌ی چمران واقع در منطقه قصرالدشت شیراز از مرتفع‌ترین هتل های شیراز است. این هتل با چشم‌اندازی از رودخانه و باغ‌های اطراف محیطی دلنشین و پر آرامشی دارد. هتل در فاصله‌ی ۵ تا ۱۵ دقیقه‌ای تا باغ ارم، آرامگاه سعدی، ارگ کریم‌خان و شاهچراغ قرار دارد. این هتل ۳۰ طبقه در مجموع دارای ۲۵۰ اتاق یک تخته و دو تخته و سوئیت دو نفره است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای امکاناتی مدرن و لوکس مطابق با تمامی استاندارهای هتل‌داری هستند.

رستوران پاناروما واقع در طبقه ۲۴ هتل ارائه دهنده‌ی غذاهای ایرانی و بین‌المللی، رستوران ایتالیایی در طبقه ۲۵ هتل با منویی از غذاهای مدرن و اصیل ایتالیایی، رستوران سنتی با انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی به خصوص شیرازی و رستوران باربیکیو با انواع غذاهای کبابی مجموعه رستوران‌های هتل چمران را شامل می‌شوند، قابل ذکر است که این رستوران‌ها جز بهترین رستوران‌های شیراز نیز هستند.

هتل دارای دو سالن همایش، مجموعه ورزشی، مرکز سلامت و سالن ماساژ است. اگر قصد سفر به شیراز و اقامت در هتل های شیراز را داشتید، هتل چمران گزینه خوبی برای اقامت است.

 

معرفی بهترین هتل های شیراز

هتل زندیه

هتل زندیه یکی از لوکس‌ترین هتل های شیراز است، این هتل ۵ ستاره واقع در خیابان هجرت و پشت ارگ کریم‌خان است. نزدیکی هتل به اماکن تاریخی و گردشگری شیراز از جمله ارگ کریم‌خان، بازار و حمام وکیل و … یکی از مزایای ویژه‌ی هتل به شمار می‌آید. معماری هتل به سبک اصیل ایرانی است و با توجه به مدرن و لوکس بودن هتل حس و حال اقامت در یک فضایی مدرن با تلفیقی از سنت‌گرایی به میهمانان القا می‌گردد.

اتاق‌ها در کلاس‌ دو تخته تویین و دو تخته دبل و سوئیت‌ها در کلاس ماه عسل، لوکس، بیزینس و زندیه آماده شده است. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل زندیه با بروزترین امکانات مجهز شده است، و از تمامی امکانات و خدمات استاندارد مد نظر برای یک هتل ۵ ستاره برخوردار است.

بهترین و لوکس‌ترین سوئیت هتل،سوئیت زندیه است، این سوئیت با فضایی شیک و تجملی همراه با دکوراسیون و مبلمان مجلل چیدمان شده است، همچنین این سوئیت بالکنی مملو از گل و گیاه و چشم‌اندازی فوق‌العاده به دروازه قرآن و ارگ کریم‌خان دارد. رستوران کلاسیک با غذاهای ایرانی و بین‌المللی، رستوران سنتی با فضایی دلنشین و غذاهای اصیل شیرازی و رستوران حیاط باغ در فضای باز هتل و محیطی باغ گونه مجموعه رستوران‌های هتل زندیه را تشکیل می‌دهند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن سمینار، مجموعه ورزشی،‌ باشگاه بدنسازی، مجموعه‌ای کامل از تفریحات آبی، حمام سنتی و گالری صنایع دستی نام برد. هتل زندیه یکی از معروف‌ترین هتل های شیراز به شمار می‌

 

معرفی بهترین هتل های شیراز

هتل هما

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های شیراز بی‌شک هتل هما است، این هتل قدیمی و شیک واقع در خیابان مشکین‌فام و در جوار بوستان آزادی قرار دارد. نزدیکی به بوستان آزادی و باغ‌های شیراز آب و هوای این منطقه را بسیار دلپذیر کرده است و همچنین چشم اندازی زیبایی از درختان سرسبز و بلند این باغ‌ها از هتل به چشم می‌خورد. با اینکه حدود ۵۰ سال از عمر هتل می‌گذرد، اما در هیچ‌کدام از تمام تجهیزات و بنای هتل اثری از قدیمی بودن به چشم نمی‌خورد، و اتاق‌ها سایر بخش‌های هتل به امکانات مدرن تجهیز شده است.

اتاق‌های هتل به یک نفره و دو نفره و سوئیت جنرال تقسیم شده است. رستوران پرنیان و گلستان با ارائه غذاهای ایرانی و بین‌المللی از بهترین رستوران‌های شیراز در هتل هما قرار دارند، همچنین رستوران فصلی تابستانی در فضای سرسبز و باغ هتل جز رستوران‌های این مجموعه است. از دیگر امکانات هتل هما می‌توان به زمین تنیس، مجموعه ورزشی‌های آبی، سالن ماساژ، میز پینگ پونگ، صرافی، آرایشگاه، کتابخانه، پارک ویژه کودک و… را نام برد.

ما در این مطلب بهترین هتل‌های شیراز را به شما معرفی کردیم. پس اگر شما هم برای سفرهای سازمانی چه کاری و چه رفاهی قصد سفر به شهر زیبای شیراز و اقامت در هتل های شیراز را داشتید، می‌توانید به پیشنهادهای ما فکر کنید. برای رزرو سریع، ساده و امن هتل در تمام شهرهای ایران می‌توانید به چنلید مراجعه و رزرو هتل برای سفرهای سازمانی را به ساده‌ترین شیوه ممکن تجربه کنید.

رزرو هتل شرکتی در چنلید

آخرین مطالب مجله

نوشته‌های مشابه بیشتر

زیباترین روستاهای گردشگری ایران
زیباترین روستاهای گردشگری ایران
گردشگران و طبیعت گردان ایرانی، به خوبی می‌ دانند که این کشور پهناور، سرشار از جاذبه های دیدنی و گردشگری متنوع است که هرگز نباید از آنها غافل شد. روستا...
عجایب هفتگانه جدید دنیا
عجایب هفتگانه جدید دنیا
مطمئنا تا به حال درباره عجایب هفتگانه جهان شنیده اید و تا حدودی با آن ها آشنا هستید. طبق یک آمار در سال 2007 میلادی و با رای مردمی این عجایب هفتگانه ت...
نحوه مدیریت سفرهای ضروری در دوران کرونا
نحوه مدیریت سفرهای ضروری در دوران کرونا
با شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان، اولین صنعتی که آسیب دید، صنعت گردشگری بود به واسطه ی کم شدن و ممنوعیت سفر در کرونا. هتل‌ها، مراکز تفریحی و گردشگری...
معرفی سیستم توزیع جهانی GDS
معرفی سیستم توزیع جهانی GDS
سیستم توزیع جهانی ابزاری اولیه در آژانس‌های مسافرتی است. در صورتی که با صنعت گردشگری آشنا هستید، احتمالا بارها اصطلاح GDS به گوشتان خورده و یا با این ...